Renneä kuuntelisin mielummin radiossa, miehen ulkonäkö ja ääni eivät mielestäni oikein natsaa

Nojoo... Itse olin kokeilemassa onneani.. Sanoisin, että hyvä olisi jonkinlainen tuollainen ohjelma olla, mutta X-factor on kyllä täys floppi. Idolskin meni huonompaan suuntaan, mutta oli se sentään parempi. Mutta kyllä siellä on ohjelmassa ollut niin surkeita laulajia, ja jopa päässyt sellaisia tuomareilta jatkoon, että sanoisin että olen joitakin parempi.Jeppe kirjoitti:Nämä musiikkitähtihaku ohjelmat voisi lopettaa kokonaan. Jos halutaan katsoa sen tyyppistä ohjelmaa voidaan seurata jenkkien idolssia subilta. Siellä osataan sentään laulaa, ja jatkoonpäässeet on aivan eri luokkaa kun mitä suomessa edes finaalissa nähdään.
Täytyy kommentoida sen verran, että teeveessä näkyvät esikarsinnat ovat kilpailun toinen karsinta. Ensimmäisellä kierroksella on vain yksi tuomari. Mielestäni se on vähän hölmöä kun oikeille tuomareille pääsee esiintymään ainoastaan yhden tuomarin päätöksellä. Ja nyt on ollut pääpaino pelleillä ja drageilla.Jeppe kirjoitti:Mä olen aina ollut sitä mieltä että jos haluaa laulajaksi tai musiikkialalle niin sen eteen kuuluu tehdä työtä. Ennen idolssia yms potaskaa niin on moni muusikko saanut paiskia hommia oikein kunnolla elantonsa eteen.
Laulutunteja yms monta vuotta, nauhoitellaan joku hyvä demo ja lähetetään levyyhtiölle tai minne lie ja saadaan soppari jos ollaan hyviä.
Moni näistä ''laululinnuista'' on sitä mieltä että osaavat laulaa, pyh jos äiti tai poikaystävä kehuu ääntä niin ei se tarkoita että kaikki jaksaisi kuunnella rääkätystä? Parhaimmat naurut antoi tämä tyttö joka luuli olevansa tähti kun singstar luokitteli hänet aina staraksi
Ja en halua kuulostaa ilkeältä mutta jos on yritystä laulukilpailuissa ollut eikä jatkoon ole päässyt niin jotain laulussa tai karismassa puuttuu? Ehkä sitä työstämällä voi päästä pitkälle. Mutta ei se tarkoita että jokaisesta olisi tähdeksi.
Nojoo tiedän kyllä kantasi, mutta oon käyny katsomassa huvin vuoks idolsin, ja kävin tuomareille laulamassa ja ei päästäny kokemattomuuden takia jatkoon, ääntä kehu. No selvä, lähdin uudestaan kokeilemaan kun olen sen jälkeen harjoitellut esiintymistä, mutta kilpailuhan on toinen kuin idols, niin se yksi tyyppi katsoi pahalla että olin jo idolsissa kokeillut. Noissa formaateissa todellakin on pääpaino tyypeillä, jotka on jotenkin niin outoja, että hauskuuttavat kansaa. Plus siellä on ollut tuomareille laulamassa jotain ihan taviksia, joissa ei ole mitään mielenkiinnon arvoa.Jeppe kirjoitti:Mä olen aina ollut sitä mieltä että jos haluaa laulajaksi tai musiikkialalle niin sen eteen kuuluu tehdä työtä. Ennen idolssia yms potaskaa niin on moni muusikko saanut paiskia hommia oikein kunnolla elantonsa eteen.
Laulutunteja yms monta vuotta, nauhoitellaan joku hyvä demo ja lähetetään levyyhtiölle tai minne lie ja saadaan soppari jos ollaan hyviä.
Moni näistä ''laululinnuista'' on sitä mieltä että osaavat laulaa, pyh jos äiti tai poikaystävä kehuu ääntä niin ei se tarkoita että kaikki jaksaisi kuunnella rääkätystä? Parhaimmat naurut antoi tämä tyttö joka luuli olevansa tähti kun singstar luokitteli hänet aina staraksi
Ja en halua kuulostaa ilkeältä mutta jos on yritystä laulukilpailuissa ollut eikä jatkoon ole päässyt niin jotain laulussa tai karismassa puuttuu? Ehkä sitä työstämällä voi päästä pitkälle. Mutta ei se tarkoita että jokaisesta olisi tähdeksi.