Mikä vituttaa
- R1ku
- VIP
Re: Mikä vituttaa
Sillälailla, minä ja mun itsehillintä. Perjantaina läppäristäni nettiyhteys meni kokoajan poikki ja minä sitten hermostuin niin että löin nyrkillä läppäriini. Nyt siitä on ilmeisesti kovalevy mennyt paskaksi koska kun konetta yrittää käynnistää, tulee näytölle vain jotain valitustekstiä. Tässä työpaikan koneella kirjoitetaan. Vittu
- fakki
- Kanta-asiakas
XDDDDDDDDDDR1ku kirjoitti:Sillälailla, minä ja mun itsehillintä. Perjantaina läppäristäni nettiyhteys meni kokoajan poikki ja minä sitten hermostuin niin että löin nyrkillä läppäriini. Nyt siitä on ilmeisesti kovalevy mennyt paskaksi koska kun konetta yrittää käynnistää, tulee näytölle vain jotain valitustekstiä. Tässä työpaikan koneella kirjoitetaan. Vittu
- Luumukiisseli
- VIP
Kännykästäni löydettiin sitten kosteusvaurio eli uuden puhelimen osto edessä.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
Tästä se lähtee.
- Enigma
- Valvoja
Pakottakaa nyt vielä vähän lisää sitä kielinaista mediassa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
- Japp
- VIP
Äidinkieli M.
Suomi-Japp-Suomi
Leona ♥ Rambo ♥ Ekku ♥ Iivo ♥ Oiva
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- R1ku
- VIP
Eikö M ollut paras arvosana L je E:n jälkeen? Jos näin oli, niin kyllähän silloin M mistä tahansa aineesta on hyvä saavutus.JAPP kirjoitti:Äidinkieli M.
- fakki
- Kanta-asiakas
Juu on. LEMCBAI järkäs nuo menee.R1ku kirjoitti:Eikö M ollut paras arvosana L je E:n jälkeen? Jos näin oli, niin kyllähän silloin M mistä tahansa aineesta on hyvä saavutus.JAPP kirjoitti:Äidinkieli M.
- Japp
- VIP
Juuh mutta jos tavote oli korkeemmalla nii sitte ärsyttääR1ku kirjoitti:Eikö M ollut paras arvosana L je E:n jälkeen? Jos näin oli, niin kyllähän silloin M mistä tahansa aineesta on hyvä saavutus.JAPP kirjoitti:Äidinkieli M.
Suomi-Japp-Suomi
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
Tähän sama.Enigma kirjoitti:Pakottakaa nyt vielä vähän lisää sitä kielinaista mediassa.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
- R1ku
- VIP
Onneksi olen nyt elänyt kuukauden ilman tietokonetta, niin kielitytön videot ovat menneet täysin ohi. On tullut vastaan ainoastaan Iltalehden sivuilla ja sielläkin ainoastaan 5-6 kertaa viikossa. Ei tietenkään saisi kritisoida toista näkemättä, mutta tunne siitä, että hänen videot ovat silkkaa paskaa, on vahva.Rambo kirjoitti:Tähän sama.Enigma kirjoitti:Pakottakaa nyt vielä vähän lisää sitä kielinaista mediassa.
- Turska
- Valvoja
Tässä olet väärässä. KielityttöR1ku kirjoitti:Onneksi olen nyt elänyt kuukauden ilman tietokonetta, niin kielitytön videot ovat menneet täysin ohi. On tullut vastaan ainoastaan Iltalehden sivuilla ja sielläkin ainoastaan 5-6 kertaa viikossa. Ei tietenkään saisi kritisoida toista näkemättä, mutta tunne siitä, että hänen videot ovat silkkaa paskaa, on vahva.Rambo kirjoitti:Tähän sama.Enigma kirjoitti:Pakottakaa nyt vielä vähän lisää sitä kielinaista mediassa.
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Turksa, JAPP, Burnis
- R1ku
- VIP
Aivan käsittämätöntä. Puhelimeni sitten päätti pimentyä täysin. Värinä kyllä tuntuu normaalisti kun sen laittaa päälle, eli ei ole akusta kiinni. Ehtihän tuo olla käytössä jo puolitoista vuotta, eli enemmän kuin minun käytössäni on puhelin ollut keskimäärin. Nyt on sitten varapuhelimena hieno Nokia N1600. Sekin päätti sammua aamulla pari kertaa, mutta onneksi lähti päälle ja nyt vaikuttaisi toimivan normaalisti.
Enkä saatana hanki uudeksi puhelimeksi yli 100 euron puhelinta tai sellaista jossa on kosketusnäyttö. Siis jos vähään aikaan edes hankin uutta, eiköhän tuolla N1600:lla pärjää toistaiseksi
Enkä saatana hanki uudeksi puhelimeksi yli 100 euron puhelinta tai sellaista jossa on kosketusnäyttö. Siis jos vähään aikaan edes hankin uutta, eiköhän tuolla N1600:lla pärjää toistaiseksi
- Turska
- Valvoja
iTunes ― aina ja ikuisesti.
Turksa, JAPP, Burnis
Turksa, JAPP, Burnis
- Luumukiisseli
- VIP
Pyöräilin Lidliin, joka sijaitsee noin neljän kilometrin päässä kodistani. Keräsin ostoskoriini ison määrän ruokaa, ja lastasin ne kassalle. Maksaessani näin hinnan, joka oli mielestäni mukavan halpa ostamaani ruokamäärään nähden. Maksoin kortilla, mutta sepäs ei onnistunutkaan, vaan maksupäätteessä luki "tapahtuma hylätty". Kokeilin maksaa toisellakin kassalla, eikä toiminut sielläkään. Niin siinä sitten kävi, että ruoat jäi kassalle ja pyöräilin tyhjin käsin kotiin.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Tästä se lähtee.
Tästä se lähtee.
- Enigma
- Valvoja
^ Tämän takia maksan aina käteisellä.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
- Yarmo
- Ylläpitäjä
Luumukiisseli kirjoitti:Pyöräilin Lidliin, joka sijaitsee noin neljän kilometrin päässä kodistani. Keräsin ostoskoriini ison määrän ruokaa, ja lastasin ne kassalle. Maksaessani näin hinnan, joka oli mielestäni mukavan halpa ostamaani ruokamäärään nähden. Maksoin kortilla, mutta sepäs ei onnistunutkaan, vaan maksupäätteessä luki "tapahtuma hylätty". Kokeilin maksaa toisellakin kassalla, eikä toiminut sielläkään. Niin siinä sitten kävi, että ruoat jäi kassalle ja pyöräilin tyhjin käsin kotiin.
^^ Tämän takia maksan aina kortilla, mutta kannan mukanani käteistä mikäli jokin korteista ei satu toimimaan.Enigma kirjoitti:^ Tämän takia maksan aina käteisellä.
Luottokorteilla on tähän asti selvinnyt jos tavallinen Visa ei ole toiminut.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
-
- Kanta-asiakas
Olen niin pettynyt tähän kesään, että ihan masentaa. Paranisi edes sää, niin pääsisi edes heinäkuussa lomasta nauttimaan, prkl! (Vaikka ei tämä pelkästään säästä johdu.)