Onkos täällä muita Pakosta pitäviä henkilöitä?
Ite sain joululahjaksi kaudet 1-4 ja nyt oon 1 kauden katsonut. Kausi 1 ainakin oli erittäin hyvä ja aijon varmaan huomenna alkaa kattomaan toista kautta.
- Kanta-asiakas
- Turska
- Valvoja
Re: Pako (Prison Break)
Aikoinaan kun tuli telkkarista Pakoa seurattua, mutta eipä ole tullut hankittua sarjaa DVD:llä.
Jossain kohtaa tuntui, että tapahtumat olisivat alkaneet toistamaan itseään, mutta saatan toki muistaa väärin.
Jossain kohtaa tuntui, että tapahtumat olisivat alkaneet toistamaan itseään, mutta saatan toki muistaa väärin.
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
-
Ihan kiva sarja oli, mutta olisi saanut loppua siihen 2.kauteen
- Aaro/Eero
- Kanta-asiakas
Tuli katsottua koko sarja silloin kun näky tv:ssä. Ihan hyvä sarja oli mutta se oli venytetty ihan liian pitkäksi. Etenkin sarjan loppu oli jännä.
- fakki
- Kanta-asiakas
Kaikki neljä kautta pulkassa! Ihan hyvää oli ja aika paljon muuttui idea kuitenkin ekasta kaudesta vikaan kauteen. Ei kyllä mun mielestä toistanut itseään, paitsi tuo vankilasta pakeneminen tapahtui 2 kertaa.
Hyvä toimintasarja, jossa myös jonkin verran jännitystäkin, jos menee itse sarjaan mukaan. Suosittelen katsomaan !
Hyvä toimintasarja, jossa myös jonkin verran jännitystäkin, jos menee itse sarjaan mukaan. Suosittelen katsomaan !
-
- Kanta-asiakas
Mjoo o...eka jakso uudesta kaudesta katottu... Ihan lupaavalta vaikuttaa.