Turhaa itkua, ei varmasti tule takaisin.Kaakao95 kirjoitti:Annika vois mun puolestani vaikka herätä kuolleista ja palata sarjaan. Käsikirjoittajat voisivat selittää ,että Annikan kaksoisolento tai joku hukkui häneen sijaansa, tai jotain mikä olisi edes hiemankin uskottavaa. Mutta voin sanoa että todella suurella todennäköisyydellä ettei Annika palaa :<
Kenet haluaisit Salkkareihin takaisin?
Re: Kenet haluaisit Salkkareihin takaisin?
-
- Kanta-asiakas
Niinhän minä viestissäni sanoin.sulq kirjoitti:Turhaa itkua, ei varmasti tule takaisin.Kaakao95 kirjoitti:Annika vois mun puolestani vaikka herätä kuolleista ja palata sarjaan. Käsikirjoittajat voisivat selittää ,että Annikan kaksoisolento tai joku hukkui häneen sijaansa, tai jotain mikä olisi edes hiemankin uskottavaa. Mutta voin sanoa että todella suurella todennäköisyydellä ettei Annika palaa :<
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
No, mitä järkeä spekuloida jos itsekin tiedät ettei ole mahdollista?Kaakao95 kirjoitti:Niinhän minä viestissäni sanoin.sulq kirjoitti:Turhaa itkua, ei varmasti tule takaisin.Kaakao95 kirjoitti:Annika vois mun puolestani vaikka herätä kuolleista ja palata sarjaan. Käsikirjoittajat voisivat selittää ,että Annikan kaksoisolento tai joku hukkui häneen sijaansa, tai jotain mikä olisi edes hiemankin uskottavaa. Mutta voin sanoa että todella suurella todennäköisyydellä ettei Annika palaa :<
-
- VIP
Aihe on kuitenkin 'kenet HALUAISIT Salkkareihin takaisin?' joten kai silloin saa ihan vaan sanoa että kenet haluaisi takaisin, väliäkö sillä onko se realistinen toive vai ei.
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010
Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
- Ropin Huud
- VIP
Karia onpi ikävä, harmi ettei sitä oo nyt näkynyt kesäuusinnoissakaan.
Olisi myös kiva nähdä, millainen nykysalkkareiden Oona olisi, se rastapääoona ei ollut kauheasti mun lemppareita. Oona ja Talehan on ny serkuksia nii se Oona vois tulla piipahtaa kylää Pitkää aikaa en tosin sitä tyttöä katselis.
Olisi myös kiva nähdä, millainen nykysalkkareiden Oona olisi, se rastapääoona ei ollut kauheasti mun lemppareita. Oona ja Talehan on ny serkuksia nii se Oona vois tulla piipahtaa kylää Pitkää aikaa en tosin sitä tyttöä katselis.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.
Sisters♥
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.
Sisters♥
-
Ken, Romeo ja Aki ! myös Ulla ois kiva.
-
EHDOTTOMASTI AKI! Aki oli hyvä näyttelijä.
- Turska
- Valvoja
Miron paluu oli aikaisemmin hälläväliä, mutta eilen kun katselin vuoden 2009 jaksoja, aloin jo suorastaan kaipaamaan Miroa.
Mutta nyt syksyllä Miron paluu onkin ehkä todennäköisempää kuin kertaakaan aikaisemmin
Mutta nyt syksyllä Miron paluu onkin ehkä todennäköisempää kuin kertaakaan aikaisemmin
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
- Madsi
- Kanta-asiakas
Aki vois kyllä ilmestyä jostain tyhjästä Jennin elämään, kun Cindy ja Ossi menevät yhteen. Samalla vois tuoda jotain hämärähommia mukaan, ystävystyä Sergeihin ja jotai.. mutta aika epätodennäköstä.
En muistanukkaa että Laura olisi ollut noin hyvä hahmo. Paluu hänen osaltaan tosin melko mahdontona.
En muistanukkaa että Laura olisi ollut noin hyvä hahmo. Paluu hänen osaltaan tosin melko mahdontona.
-
- Kanta-asiakas
Miron haluaisin takasin
-
Aki Nikkinen, Aaro, Kari. "Nikkistä" ollaan kai kyseltykin aina jvälillä jos tulisi takasin mutta eipä oo toistaiseksi suostunut palaamaan.
-
Aki ja Kari olis kiva saada sarjaan takasin
-
- VIP
MiroHolm olis mahtava
Saanko kysyä näiltä Miroa takaisin haluavilta, miksi? Oletteko naispuolisia henkilöitä, vai pidättekö häntä oikeasti niin hyvänä näyttelijänä, vai miksi?
-
- VIP
Olen naispuolinen henkilö, mitä väliä sillä? Mun mielestä Patrik on hyvä näyttelijä, ja tykkään kovasti Miron roolihahmosta (joka kai on se tärkein pointti).Timmyh kirjoitti:Saanko kysyä näiltä Miroa takaisin haluavilta, miksi? Oletteko naispuolisia henkilöitä, vai pidättekö häntä oikeasti niin hyvänä näyttelijänä, vai miksi?
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010
- Burnis
- VIP
En ole naispuolinen. Patrik on ihan hyvä näyttelijä, ei mikään superhuippu, mutta Salkkareiden teinien kärkitasoa. Ja hahmona opin pitämään Mirosta kovasti. Nykyiset teinit on niin surkeita, että Miro olisi mukava lisä.Timmyh kirjoitti:Saanko kysyä näiltä Miroa takaisin haluavilta, miksi? Oletteko naispuolisia henkilöitä, vai pidättekö häntä oikeasti niin hyvänä näyttelijänä, vai miksi?
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- Kanta-asiakas
Oon naispuolinen, mutta mitä väliä sillä on? Patrik on ihan hyvä näyttelijä, ja pidin Miron hahmosta erittäin paljon!Timmyh kirjoitti:Saanko kysyä näiltä Miroa takaisin haluavilta, miksi? Oletteko naispuolisia henkilöitä, vai pidättekö häntä oikeasti niin hyvänä näyttelijänä, vai miksi?
- Hole
- VIP
En ole naispuolinen, mutta viimeaikaisten teinien selvästi kärkitason näyttelyä. Ja muutenkin mielestäni roolihahmo oli hyvä, hauska ja välillä vituttava.
oksat pois
Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
-
- VIP
Onhan näissä "teineissä" koko ajan huonompaan suuntaan menty. Näistä "teineistä" voisi palata Miro ja Joonatan.
- Hole
- VIP
Joonatania itsekin toivon, ja Joonatan on minun "lempiteinini" ollut siitä lähtien kun sarjaan tuli.
oksat pois