Pihlajasatu
- Turska
- Valvoja
-
- Kanta-asiakas
Re: Pihlajasatu
Turska kirjoitti:
-
- Kanta-asiakas
- CutCognac
- Kanta-asiakas
- Turska
- Valvoja
Minkähän takia Ismon jaksoihin oli kuvattu tunnaria varten uudet kuvat (Ullaa lukuun ottamatta), mutta Akin jaksoissa oli käytetty klippejä kohtauksista
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
- Enigma
- Valvoja
Enpä pahemmin tykännyt näistä Ismon jaksoista. Plussaa kuitenkin tylystä lopetuksesta.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
-
- Kanta-asiakas
Kyl Jenni & Salla oli täs Pihlajasadus ihan omaa luokkaansa
Ihan viihdyttäviä oli nää Akin & Ismon jaksot.. vaikken lopetuksista oikein pitänytkään..
Karin jaksot taas olis saanut jättää kokonaan väliin, ihme ettei muka ketään vanhoista hahmoista saatu tähän mukaan.. Laura,Oona,Katja,Seppo.. Elina,.. Sauli..Maarit..Aleksi joku näistä olis varmasti piristänyt kertaheitolla!
Ihan viihdyttäviä oli nää Akin & Ismon jaksot.. vaikken lopetuksista oikein pitänytkään..
Karin jaksot taas olis saanut jättää kokonaan väliin, ihme ettei muka ketään vanhoista hahmoista saatu tähän mukaan.. Laura,Oona,Katja,Seppo.. Elina,.. Sauli..Maarit..Aleksi joku näistä olis varmasti piristänyt kertaheitolla!
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
-
- Kanta-asiakas
Paras oli Ismon setti, aivan huippuhauska!
- Enigma
- Valvoja
Joulukuussa kuvataan Pihlajasadun toinen kausi. Itse veikkaan ainakin Camillan ja Kentsun olevan mukana.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
-
- Kanta-asiakas
Camilla, Ulla ja Kalle kiitos. Karikin kävisi kun viimeksi ei keskitytty ollenkaan menneisyyteen.
- ♥ x ♥ x ♥ x ♥ x ♥
-
- Kanta-asiakas
Laura, Elina tai Salinit takaisin!
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
-
- Kanta-asiakas
Toivottavasti Pihlajasatuun on saatu jo kiinnitettyä mielellään useampi poistunut henkilö, koska muuten sitä ei ole mitään järkeä edes kuvata. Karin jaksot oli todella tylsiä, kun ketään poistunutta ei ollut mukana.
1. Dahlia 2. Janne 3. Alissa 4. Nuutti
-
- Kanta-asiakas
Ensimmäiset 6 jaksoa tulee huomenna putkeen uusintana Maikkarilla heti Salkkareiden viikkouusintojen jälkeen! Luvassa on siis kunnon "salkkariputki" klo 10.30-16.00!
- CutCognac
- Kanta-asiakas
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ilo ... s.QblOKu1x
Vaude! Pihlajakadun 2. kaudella nähdään Salineihin ja Sievisiin keskittyvät juonet.
Vaude! Pihlajakadun 2. kaudella nähdään Salineihin ja Sievisiin keskittyvät juonet.
Minulla ei ole jaksoja.
- Enigma
- Valvoja
Lellua tai Lauraa on sitten ilmeisesti ihan turha odotella edes tällaiseen projektiin.
- Nipsu
- VIP
Voiskoha olla et noiden kahden perheen lisäks käsiteltäis jotain muutaki hahmoa, esimerkiksi Camillaa? Siinähän sais kätevästi molemmat Elinan ja Lauran takaisin, kun Camillalla siteet kumpaankin hahmoon. Taitaa olla toiveajattelua.Enigma kirjoitti:Lellua tai Lauraa on sitten ilmeisesti ihan turha odotella edes tällaiseen projektiin.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu ♥
And we gonna let it burn ♥ ♥
☃☃☃
BFF:s Turska ja Ropsu ♥
And we gonna let it burn ♥ ♥
☃☃☃
-
- Kanta-asiakas
Hanna rakastan jo nyt tätä pihlajasatua enemmän kuin edellistä! Ketähän nuo "sumennetut" hahmot ovat? Itselläni ei ole mitään ideaa.
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
-
- Kanta-asiakas
Taitaa olla Maarit ainakin se yksi.