<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit <23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Aleksi Salin
Voitto Sutela
Esko Heikkilä
Markus Ekholm
Jasu Taavitsainen
Daniel Ojala
Juha Viljanen
Ossi Puolakka
Tuomo Tervajoki
Samuli Palokoski
Noel Axelsson
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Siperiantiikeri kirjoitti:Aleksi Salin
Voitto Sutela
Esko Heikkilä
Markus Ekholm
Jasu Taavitsainen
Daniel Ojala
Juha Viljanen
Ossi Puolakka
Tuomo Tervajoki
Noel Axelsson
Samuli Palokoski. Miksi tämä edes tapahtui?
APua mä olin unohtanu koko hahmon jo, luulin et tää on jostain vanhoista Salkkareista nii googletin tän nimee
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit <23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Aleksi Salin
Voitto Sutela
Esko Heikkilä
Markus Ekholm
Daniel Ojala
Ossi Puolakka
Tuomo Tervajoki
Noel Axelsson
Juha Viljanen - monta ällötystä listassa mut tää kyl pahin näistä
Esko Heikkilä
Markus Ekholm
Daniel Ojala
Ossi Puolakka
Tuomo Tervajoki
Aleksi Salin
Lapin Patja
Risto "Wildman" Horttanainen
Anja Jankka
Folke Rundqvist
Auto-Seppo