Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?
- Huumeita
- Kanta-asiakas
Re: Millä ohjelmalla katsotte Salkkarit?
VLC:n uusi versio muuttui aivan surkeaksi, pakkohan se oli vaihtaa GOM Playeriin.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
- Burnis
- VIP
Olen erään, en nyt muista kenen, vinkistä siirtynyt käyttämään GOM Playeria. Nyt onnistuu Salkkareidenkin kelaaminen niin näppärästi että.pontiou kirjoitti:Windows Media Player.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- VIP
Kertokaa miksi niitä pitää kelata? Alusta loppuu vaa katotaa se o siin ei niit mitää kelailla? spam :dpontiou kirjoitti:Olen erään, en nyt muista kenen, vinkistä siirtynyt käyttämään GOM Playeria. Nyt onnistuu Salkkareidenkin kelaaminen niin näppärästi että.pontiou kirjoitti:Windows Media Player.
- Enigma
- Valvoja
Latasinpa nyt itsekin tuon GOMin. Hyvältä vaikuttaa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
- Burnis
- VIP
Alkutunnusta nyt ei jaksa Erkkikään katsella, vie vain turhaan 40 sekuntia elämästäni. Lisäksi saattaa olla joitakin kohtia, mitkä haluan katsoa uudelleen; esim. huomisen jaksossa oli Helenan eräs lausahdus, joka oli pakko kuunnella uudestaan ihan vain varmistaakseni, kuulinko oikein.Salla kirjoitti:Kertokaa miksi niitä pitää kelata? Alusta loppuu vaa katotaa se o siin ei niit mitää kelailla? spam :dpontiou kirjoitti:Olen erään, en nyt muista kenen, vinkistä siirtynyt käyttämään GOM Playeria. Nyt onnistuu Salkkareidenkin kelaaminen niin näppärästi että.pontiou kirjoitti:Windows Media Player.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- VIP
Mä ainakin kelaan aina Katariinan kohtaukset yli. Ei sellasta sönkköä jaksa katella.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
-
- VIP
Minkä ihmeen takia? Parasta viihdettä ne ovat. 2x hidastettuna aina vaan parempi!Lihapullamies kirjoitti:Mä ainakin kelaan aina Katariinan kohtaukset yli. Ei sellasta sönkköä jaksa katella.
- Enigma
- Valvoja
Ainakin tuon intron voi ihan hyvin kelata. Siinä tuhlaantuisi muuten liikaa kallisarvoista aikaa kiireisestä elämästäni.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
- Yarmo
- Ylläpitäjä
VLC Playerillä on tullut katsottua kaikki jaksot sitten BS Playerin ja v*ttumaisten mainosten jälkeen.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
-
Mikseiköhän mulla toiminu nuo salkkarit? Olen vasta alotellut katsomaan täältä .. ja heti homma tyssäs. latasin vlc playerinkin oikeen , kun ei ensin toiminut windows media playerilla mutta ei toiminut vlc:lläkään.. kertokaa mitä olen tehnyt väärin että minua rangaistaan näin?!?!?
-
- VIP
Kyllä pitäisi toimia. Kai olet purkanut .rar tiedoston jollain purkuohjelmalla, esim. WinRARilla? Kyllä toimii!kapinenkoira kirjoitti:Mikseiköhän mulla toiminu nuo salkkarit? Olen vasta alotellut katsomaan täältä .. ja heti homma tyssäs. latasin vlc playerinkin oikeen , kun ei ensin toiminut windows media playerilla mutta ei toiminut vlc:lläkään.. kertokaa mitä olen tehnyt väärin että minua rangaistaan näin?!?!?
- Yarmo
- Ylläpitäjä
http://ismolaitela.com/opas-nain-saat-s ... si-t72.phpkapinenkoira kirjoitti:Mikseiköhän mulla toiminu nuo salkkarit? Olen vasta alotellut katsomaan täältä .. ja heti homma tyssäs. latasin vlc playerinkin oikeen , kun ei ensin toiminut windows media playerilla mutta ei toiminut vlc:lläkään.. kertokaa mitä olen tehnyt väärin että minua rangaistaan näin?!?!?
-
juuri noin toimin. kokeilin kumpaakin tapaa, mutta ei lähtenyt näkymään. soitin alkoi toistamaan sitä ja kesti ehkä sekunnin ja sit se näytti niinkuin jakso olis loppunut. näkyi vaan että toisto: 00.00/00.00. onkohan vika tuossa uusimmassa jaksossa vai sen latauksessa? latasin sen varmuuden vuoksi kummastakin latauslinkistä mutta ei auttanut.
- Yarmo
- Ylläpitäjä
Oletko asentanu codecit koneellesi?kapinenkoira kirjoitti:juuri noin toimin. kokeilin kumpaakin tapaa, mutta ei lähtenyt näkymään. soitin alkoi toistamaan sitä ja kesti ehkä sekunnin ja sit se näytti niinkuin jakso olis loppunut. näkyi vaan että toisto: 00.00/00.00. onkohan vika tuossa uusimmassa jaksossa vai sen latauksessa? latasin sen varmuuden vuoksi kummastakin latauslinkistä mutta ei auttanut.
Jos et, niin saat sen täältä!
- Joonas
- VIP
Itse en henkilökohtaisesti suosittele asentamaan tuota Yarmon linkittämää codec-pakettia, sillä VLC Media Player ei tarvitse/käytä ulkoisia koodekkeja, vaan siinä on mukana kaikki, jolla myös Salkkarit pitäisi näkyä.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
VLC + Nvidian näytönohjain ei sovellu itselleni. Jää kuva pestyn näköiseksi.Joonas kirjoitti:Itse en henkilökohtaisesti suosittele asentamaan tuota Yarmon linkittämää codec-pakettia, sillä VLC Media Player ei tarvitse/käytä ulkoisia koodekkeja, vaan siinä on mukana kaikki, jolla myös Salkkarit pitäisi näkyä.
Suosittelen FFDshow + valitsemasi mediatoistin.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
-
ei sillä kuvalaadulla mulle niin väliä ole, ainakaan aluksi. kuhan nyt jotain näkyisi vaan. Vaikuttaakohan ongelmaani esim se että asensin dna-nettiturvan koneelle about pari viikkoa sitten, tai se etten ole ladannut uusinta flash playeria. java tuessakin saattaa olla jotain häikkää?Rambo-Ossi kirjoitti:VLC + Nvidian näytönohjain ei sovellu itselleni. Jää kuva pestyn näköiseksi.Joonas kirjoitti:Itse en henkilökohtaisesti suosittele asentamaan tuota Yarmon linkittämää codec-pakettia, sillä VLC Media Player ei tarvitse/käytä ulkoisia koodekkeja, vaan siinä on mukana kaikki, jolla myös Salkkarit pitäisi näkyä.
Suosittelen FFDshow + valitsemasi mediatoistin.
-
- VIP
Nuo em. ei kyllä pitäisi vaikuttaa yhtään. Keskeytetty lataus tulee ensimmäisenä mieleen jos videotiedostossa näkyy vain 00:00/00:00. Kannattaa katsoa tiedostokokoa, ~170 Mt on yleensä normaali salkkarijakson koko. Jos näyttää jotain huomattavasti pienempää niin lataus on keskeytetty. Tai keskeytynyt.kapinenkoira kirjoitti:ei sillä kuvalaadulla mulle niin väliä ole, ainakaan aluksi. kuhan nyt jotain näkyisi vaan. Vaikuttaakohan ongelmaani esim se että asensin dna-nettiturvan koneelle about pari viikkoa sitten, tai se etten ole ladannut uusinta flash playeria. java tuessakin saattaa olla jotain häikkää?
-
Salla kirjoitti:Nuo em. ei kyllä pitäisi vaikuttaa yhtään. Keskeytetty lataus tulee ensimmäisenä mieleen jos videotiedostossa näkyy vain 00:00/00:00. Kannattaa katsoa tiedostokokoa, ~170 Mt on yleensä normaali salkkarijakson koko. Jos näyttää jotain huomattavasti pienempää niin lataus on keskeytetty. Tai keskeytynyt.kapinenkoira kirjoitti:ei sillä kuvalaadulla mulle niin väliä ole, ainakaan aluksi. kuhan nyt jotain näkyisi vaan. Vaikuttaakohan ongelmaani esim se että asensin dna-nettiturvan koneelle about pari viikkoa sitten, tai se etten ole ladannut uusinta flash playeria. java tuessakin saattaa olla jotain häikkää?
koko oli 112 Mt. Tiedoissa luki että video on estetty koska on tullut toiselta koneelta, mutta sallin sen eikä siltikään alkanu näkymään.
-
- VIP
112 Mt ei kyllä ole oikea salkkarijakson koko, ainakaan jos tuolta linkkitopicin linkistä latasit. Sen pitäisi olla ~170 Mt. Vaikuttaa nyt siltä että yrität toistaa jollain media playerilla .rar tiedostoa (tiedostonpakkaukseen ja arkistointiin tarkoitettu tiedostomuoto.) Se pitää ensin purkaa jollakin purkuohjelmalla, esim. WinRARilla.