(Ellei sakkoa pysytä perimään, voidaan sen sijasta tuomita 14 pv vankeutta. Maksettavaksi jää vielä 1 päiväsakko eli 0 €.) Vahingonkorvauksia oikeuksien haltijoille yhteensä 12 575 €.
(Tähän vaikuttaa aika paljon se, mihin käyttöön ohjelmistoja on käytetty ja miten laajalle niitä on levitetty) Oikeudenkäyntikulut 2 417 €.
(Tähän vaikuttaa aika paljon se, mihin käyttöön ohjelmistoja on käytetty ja miten laajalle niitä on levitetty) Yhteensä maksettavaa 16 152 €.
Vähän päivitystä tähän
eli nykyään tulee waretettua aika vähän, satunnaisesti tsekkailen piratebaysta onko siellä top 100 jotain uutta leffaa. Muuta ei tuukkaan waretettua.
Vanhat roskat tullu poistettua kauan sitte jo.
11 päiväsakkoa, yhteensä 440 €.
(Ellei sakkoa pysytä perimään, voidaan sen sijasta tuomita 5 pv vankeutta. Maksettavaksi jää vielä 1 päiväsakko eli 0 €.)
Vahingonkorvauksia oikeuksien haltijoille yhteensä 2 667 €.
(Tähän vaikuttaa aika paljon se, mihin käyttöön ohjelmistoja on käytetty ja miten laajalle niitä on levitetty)
Oikeudenkäyntikulut 917 €.
(Tähän vaikuttaa aika paljon se, mihin käyttöön ohjelmistoja on käytetty ja miten laajalle niitä on levitetty)
Yhteensä maksettavaa 4 024 €.
Pelejä ja elokuvia kyllä tulee välillä warettettua mutta ei niitä nyt loppujen lopuksi hirveesti.
Olen köyhä, juuri Mosambikista tänne muuttanut, eikä siis ole rahaa mihinkään. Olen aina ajatellut sen näin: miksi maksaa jostain, jos sen voi saada täysin ilmaiseksi? Kiinni jäädessä (mikä on hyvin todennäköistä) se voisi käydä kalliiksi, mutta esim. minä olen aina tehnyt kaiken kuitenkin laillisesti tässäkin.
(Ellei sakkoa pysytä perimään, voidaan sen sijasta tuomita 372 pv vankeutta. Maksettavaksi jää vielä 1 päiväsakko eli 7 €.)
Vahingonkorvauksia oikeuksien haltijoille yhteensä 56 645 €.
Oikeudenkäyntikulut 62 083 €.
Yhteensä maksettavaa 148 528 €.